شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
مهدی اقبالی‌راد تاکید کرد:
عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴ با اشاره به شهرت این بانک و حضور گسترده در اقصی نقاط کشور، اعلام کرد: بزرگ‌ترین شبکه ارزی خارج از کشور در اختیار بانک صادرات ایران است.
کد خبر: ۷۲۴۸۶

تیتر۲۰- مهدی اقبالی‌راد در نشست‌های تخصصی نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴ که در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، ادامه داد: مهمترین پارامتر برای هر بانک سهم بازار بوده که در یک سال گذشته بانک صادرات ایران با ارتقا یک پله‌ای به جایگاه چهارم دست یافته و هم اکنون برنامه‌‌ای ۲۴ ماهه برای کسب جایگاه سوم شبکه‌ بانکی از نظر منابع دارد.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مقطع مشابه سال قبل، نزدیک به 48درصد در درآمدهای عملیاتی، 1387 درصد در سود عملیاتی، 65 درصد در درآمدهای کارمزدی و 8 درصد در سود کل رشد داشته‌ایم که این یک گام جدی برای بهبود کیفیت سود و تأمین منافع سپرده‌گذاران و سهامداران بود.

عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران ابراز کرد: مساله دیگر کفایت سرمایه بانک صادرات ایران است که در زمان استقرار تیم مدیریت جدید، منفی بوده و امروز کفایت سرمایه حدود ۲ درصد مثبت است. همچنین علاوه بر افزایش سرمایه نقدی، به زودی با افزایش سرمایه‌ای که قرار است از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها رخ دهد، سرمایه بانک افزایش قابل توجهی خواهد یافت و با افزایش سودآوری، نسبت کفایت سرمایه نیز به سطوح مطلوب خواهد رسید‌.

بهسازی برند بانک صادرات ایران

مهدی اقبالی‌راد همچنین به اهمیت متناسب‌سازی جایگاه برندینگ با توجه به شرایط زمانی و همراه شدن با تحولات نسلی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در سال ۸۸ و همزمان با خصوصی‌ شدن بانک صادرات ایران، انتظار داشتیم که در ظاهر برند بانک نیز تغییراتی انجام شود که این اتفاق رخ نداد. اما امروز موضوع برندینگ بانک به عنوان یک مساله مهم به حساب می‌آید و بناست در ساختار تصویری بانک اعم از حضوری و غیرحضوری تغییراتی انجام شود.

عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران در خصوص شعب ارزی این بانک نیز گفت: بانک صادرات ایران بزرگترین شبکه ارزی خارج از کشور را داشته و در اقصی نقاط دنیا مانند اروپا، آلمان، پاریس، یونان، آسیای میانه در چند کشور، در کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس، دبی، قطر و عمان در حال خدمت‌رسانی است.

وی در ادامه بیان داشت: در دهه ۹۰ تحت تأثیر تحریم‌ها، فعالیت بانک صادرات ایران در خارج از کشور محدود شد، لکن از سال ۱۴۰۰ مجددا توانستیم فعالیت خود را بهبود داده و امروز شرایط ارزی مطلوبی داریم.

در مسیر تحول دیجیتال

عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین با اشاره به گستردگی بانک صادرات ایران، گفت: این بانک را به حضور گسترده در کشور می‌شناسند، لکن امروز و با توجه به فضای فناورانه نیاز است تا این بستر نیز تصحیح و دیجیتالی شود که بر این اساس نیز اقدامات ارزشمندی صورت پذیرفته و در بسیاری موارد به عنوان پیشگام نظام بانکی نیز شناخته می‌شویم.

اقبالی‌راد تصریح کرد: بانک صادرات ایران در دو سال اخیر موفق به راه‌اندازی بیش از ۵۳ خدمت مدیریت کالا و توسعه زیرساخت‌های دیجیتال برای بهبود خدمات غیرحضوری شده که خدماتی نظیر بانک دیجیتال سپینو، چک دیجیتال با نام «چکنو»، سفته و برات الکترونیک و سامانه توثیق دارایی با نام «ست»، از آن جمله‌اند.

 افزود: هم‌اکنون به صورت روزانه اپلیکیشن سپینو، ۴۵۰۰ نصب دارد که با توجه به حضور فعال رقبا، در نوع خود رکورد محسوب می‌شود.

اقبالی‌راد همچنین محصول چکنو را در راستای قانون هفتم توسعه دانست و بیان کرد: این محصول مزایایی نظیر امنیت بالا، کاهش جرایم و کاهش مصرف کاغذ دارد.

عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین اعلام داشت: به زودی در بستر اپلیکیشن سپینو، سرویس چک سفید، سیستم امتیازی «سپینو» و توسعه شهر تخفیفی برای همکاری‌های گسترده‌ با برندهای مختلف در زمینه ارائه خدمات تخفیفی برای مشتریان را شاهد خواهیم بود./روابط عمومی بانک صادرات

 

 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز