تیتر۲۰- این روزها تغییراتی در سیستم خدمات پس از فروش رخ داده وعاملیت هایی که خدمات پس از فروش به مشتریان می دهند کاملا متفاوت تر از سال های گذشته رفتار می کنند چرا که مشتریان مدل خدمات گرفتن برایشان مهم شده و در این بین هر مجموعه ای خدمات بهتر بدهد قطعا مشتری بیشتری جذب خواهد کرد.
در سال های گذشته داشتن حداقل های رفاهی در یک مرکز خدمات پس از فروش مزیت رقابتی به حساب می آمد اما اکنون مواردی از قبیل کارواش بعد از تعمیر، ارائه خودرو جایگزین، قسط بندی هزینه ها،ایجاد فضای پذیرایی واستراحت وحتی رفتار مناسب جز اولویت های مشتریان به شمار می آید.
طبق گزارش ونظرسنجی و برسی های صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران(ISQI) پارامترهای انتخاب نمایندگی برتر شامل مواردی همچون خدمات دریافت شده،احترام به مراجعین،کیفیت و سرعت در تعمیرات خودرو، تامین به موقع قطعات مورد نیازوعدم نیاز به بازگشت به تعمیرگاه ازسوی مشتریان بوده است.
اسامی نمایندگان برتر گروه بهمن در این مراسم عاملیت ناصر ترابی - کد 1051 کرج - عاملیت بهمن موتور،عاملیت گودرزی - کد 1049 تهران - عاملیت بهمن موتور،عاملیت مهدی زاده - کد 1173 بابل - عاملیت بهمن موتور،عاملیت زراعتکاری فرد - کد 1737 شیراز - عاملیت بهمن موتور،عاملیت میرخداوندی - کد 1151 رشت - عاملیت بهمن موتور،عاملیت توسعه خودرو صدرا - کد 1037 تهران - عاملیت بهمن موتور،عاملیت آوین تابش آوا - کد 3331 قزوین - عاملیت سیباموتور،عاملیت احمدی - کد 2731 آباده - عاملیت بهمن دیزل وهمچنین از موسی مرادی - کد عاملیت 1015 بهمن موتور در تهران نیز به عنوان پیشکسوت در بین نمایندگان خودروسازان کشور تقدیر شد.
در کشوراصلی ترین بخش صنعت خودرو که قابلیت رقابت پذیری در سطح بین المللی را دارد همین بخش خدمات پس از فروش است. اگر در شرایط فعلی شرکتی بخواهد در ایران سرمایه گذاری کند و یا کشور بخواهد برای جذب سرمایه خارجی در صنعت خودرو اقدام کند،مزیت رقابتی آن همین خدمات پس از فروش است که بر اساس آمار و ارقام در مقیاس جهانی حرف هایی برای گفتن دارد.