تیتر 20- برند محبوب و معتبر صنایع غذایی ایران با درک تغییر ذائقه غذایی مردم و تمایل فزاینده آنها به تنوع طعم، دنیای انواع رسپیها را در این بازار، منحصربهفرد و متحول کرده است. «دِلوِسه» با سسهای متنوع و طعمدار جدید، در حال بازتعریف تجربه مصرف برای مشتریان است. این تنوع، علاوه بر پاسخگویی به سلایق متفاوت، مزیت رقابتی به دلوسه و هیجان مضاعف به مصرفکنندگان میبخشد.
رِسِپی (recipe)، دستورالعمل یا روش تهیه و پخت در آشپزی، مواد اولیه موردنیاز و تجهیزات برای غذا، نوشیدنی، شیرینی، دسر و... است. حالا تصور کنید در حال مشاهده قفسههای رنگارنگ محصولات متنوع و جذاب یک فروشگاه، بهویژه سسهایی هستید که با طعمهای بینظیر، یک تجربه متفاوت و پرهیجان را برای ذائقههای مختلف به تصویر میکشند. این سسها فقط یک افزودنی ساده و سالم نیستند، بلکه مشتریان را به یک سفر پرماجرا در دنیای طعمهای متمایز، رهسپار میکنند.
برند دلوسه، محصول شرکت آسیاب طلایی (آمل)، با بیش از 30 سال تجربه، از پیشگامان تولید و عرضه محصولات غذایی در ایران است. این شرکت با تمرکز بر تولید انواع سس سرد و گرم، رب گوجهفرنگی، شورجات و ترشیجات، سرکههای متنوع، کنسرو غیرگوشتی مانند عدسی، مایه ماکارونی و...، از بازیگران طراز اول صنایع غذاییِ باکیفیت، نوآورانه و مشتریپسند است.
تولیدکنندگان این محصول که همواره به ارتقای رضایت مشتریان و توسعه فرآوردههای غذایی میاندیشد، اینبار با طیف وسیع سسهای متنوع، طعمهای کمنظیر و لذیذ را به سفرههای ایرانی هدیه کرده و انتخابهای بیشماری را در اختیار مردم قرار دادهاند.
برگ برنده: سرزمین طعمها
نگاهی به فهرست حداقل 14 سس طعمدار و متنوع، متناسب با ذائقه مشتریان ایرانی، برگ برنده دلوسه است. سسهایی چون سس سیر و عسل تند، سس کیوی، سس سبزیجات گاردن، سس انبه، سس زرشک، سس توتفرنگی، سس سیر و سماق، سس پولبیبر، سس خردل و کارولینا، سس بادام زمینی، سس بلوبری، سس سیر و پنیر پارمسان، سس مایونز ژاپنی و سس تند عسلی بخشی از این مجموعه هستند که هرکدام با طعم و ساختار خاص، برای ذائقه خاص طراحی شدهاند.
این سسهای خوشمزه، که با الهام از ذائقههای مختلف و فرهنگهای غذایی متفاوت تولید شدهاند، گام بزرگی در پاسخ به نیاز پیچیده و در حال تغییر مصرفکنندگان برداشته و هرکدام، تجربه خاصی را به ارمغان میآورند.
یکی از نقاط قوت برجسته و مزیت رقابتی سسهای دلوسه، سازگاری آن با ذائقه مخاطب است. در فرهنگ غذایی ایران، معمولا هنگام سرو غذا در منزل، کافه یا رستوران، به افزودن سسهایی خوشطعم با مزههای متنوع اهمیت میدهند. سسها نقش کلیدی در افزایش جذابیت و لذت غذاها دارند و دلوسه با درک این موضوع، روی تولید رسپیهای متنوع، سرمایهگذاری جذاب خلاقانه و حساب ویژه هوشمندانه باز کرده است.
تولید و نوآوری در خدمت سلامتی
دلوسه در تولید این سسها از جدیدترین تکنولوژیهای روز و مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده کرده است. فرایند تولید به گونهای طراحی شده که سلامت مصرفکننده را در اولویت قرار دهد. استفاده از طعمدهندههای طبیعی و متعادلسازی میزان چربی و نمک در محصولات، بیانگر توجه ویژه دلوسه به سلامت مصرفکنندگان و دغدغه فعالان حوزه تغذیه و سلامت است. این امر بهویژه در جامعه ما که با چالش افزایش بیماریهای تغذیه و چاقی مواجه است، اهمیت دوچندان پیدا میکند.
بستهبندی جذاب
یکی دیگر از نکات برجسته در استراتژی دلوسه، علاه بر تنوع طعمها، بستهبندی جذاب و کاربردی محصولات است. بستهبندیها به گونهای طراحی شده که هم از نظر بصری جذاب باشند و هم نگهداری و استفاده از محصول را آسانتر کند. این بستهبندیها علاوه بر حفظ تازگی محصول، مصرف آن را برای مصرفکنندگان، تسهیل و تسریع میکنند. در بازار رقابتی امروز که همه برندها به دنبال جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی هستند، دلوسه با تمرکز بر خلاقیت در طعم و نوآوری در بستهبندی، جایگاه خود را به عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت مواد غذایی محکم کرده است.
با توجه به علاقه روزافزون ایرانیها به غذاهای متنوع و مصرف سسهای متنوع، محصولات دلوسه، اکنون یکی از اعضای خانواده هستند. بسیاری از غذاهای پرطرفدار بدون این رسپیها ناقص به نظر میرسند. سسهای دلوسه، با طعمهای متنوع، هر وعده غذایی را به ماجراجویی ویژه تبدیل میکنند. هر قاشق از سسهای دلوسه، داستانی از کیفیت، خلاقیت و نوآوری را روایت میکند. با دلوسه، میتوانید طعم و هیجان را کشف و تجربه کنید!