جمعه ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۳۴
قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت بیمه سامان، با حضور در هفدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، ضمن بازدید از بخش‌ های مختلف این نمایشگاه، بر ضرورت بهره‌ گیری هوشمندانه از تکنولوژی‌های جدید برای توسعه و توانمندسازی نمایندگان بیمه سامان تاکید کرد.
کد خبر: ۷۶۳۰۸

تیتر20- شیما آراء،  با تاکید بر ماهیت خدماتی صنعت بیمه، شرکت‌ های بیمه را ارائه‌ دهنده محصولاتی پیچیده دانست که نیازمند شناخته‌ شدن در سطح جامعه هستند و به همین دلیل شبکه فروش، حتی در شکل‌ های سنتی آن، در خط مقدم فروش و عرضه محصولات بیمه قرار دارد و نقش آنها بسیار کلیدی و انکارناپذیر است.

 
به گفته وی، با وجود ورود تکنولوژی‌ های نوین و ظهور فروشگاه‌ های آنلاین در حوزه بیمه، نمی‌ توان نقش نمایندگان فروش را در زنجیره عرضه خدمات بیمه نادیده گرفت. 
قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه سامان، افزود: در بیمه سامان، همواره نقش شبکه فروش بسیار پررنگ بوده است زیرا باور داریم که این شبکه متشکل از بنگاه‌ های اقتصادی کوچک و بزرگی‌ است که  تمایل داریم همه آنها رشد و توسعه یابند.
 
آراء با اشاره به رویکرد حمایتی بیمه سامان تصریح کرد: شبکه فروش عامل اصلی ارتباط با مشتریان و ذینفعان هستند، در همین راستا، تلاش کرده‌ ایم ابزارهایی مبتنی بر فناوری‌ های روز ارائه دهیم تا فرآیند صدور و فروش برای نمایندگان تسهیل شود.
 
وی با تأکید بر اینکه تکنولوژی‌ های نوین می‌ توانند روش‌ های فروش و عرضه را تغییر دهند، تصریح کرد: این تحولات به معنای حذف شبکه فروش نیست، بلکه به بزرگ‌ تر و توانمند تر شدن آنها منجر خواهد شد.
قائم مقام مدیرعامل بیمه سامان، درخصوص بستر اختصاصی فروش آنلاین برای نمایندگان بیمه سامان، گفت: در این پلتفرم، نمایندگان می‌ توانند زیرمجموعه‌ ها و بازاریاب‌ های خود را تعریف کرده و فروش‌ های خود را به‌ صورت آنلاین مدیریت کنند و این اقدام با هدف تقویت و تسهیل فعالیت نمایندگان انجام شده است.
آراء، تأکید کرد: شرکت بیمه سامان هیچ اعتقادی به حذف یا کمرنگ‌ کردن شبکه فروش ندارد و تمام ابزارها و فعالیت‌ هایی که انجام می‌دهد با هدف استفاده و بهره‌ برداری هرچه بیشتر نمایندگان از آن‌ها طراحی شده‌اند.
 
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) با حضور گسترده نهادهای مالی داخلی و خارجی، فرصتی ارزشمند برای معرفی دستاوردها، تبادل تجربیات و ارتقای دانش فعالان این حوزه فراهم کرده است. 
شرکت بیمه سامان در سالن شماره ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران، از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ خرداد، همه‌ روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر، پذیرای کارشناسان، فعالان و علاقه‌ مندان صنعت بیمه می باشد./روابط عمومی بیمه سامان
 
 
برچسب ها: بیمه بیمه سامان
ارسال نظرات
موضوعات روز