دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 04
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۶
خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو، مسیری برای اعتمادسازی پایدار
گسترش شبکه مشتریان و افزایش تنوع محصولات، خدمات پس‌ازفروش را به یکی از ارکان کلیدی حفظ رضایت مشتریان و پایداری برندها در صنعت خودرو تبدیل کرده است. سرعت، دقت و دسترسی آسان به قطعات یدکی از جمله عواملی است که می‌تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد و اعتماد به خدمات را افزایش دهد.
کد خبر: ۷۶۸۷۹

تیتر20- در همین راستا، شرکت ایساکو مجموعه‌ای از راهکارهای فن‌آورانه و ساختارهای عملیاتی را به‌عنوان نقشه راهی هدفمند طراحی کرده تا بتواند خدماتی سریع، دقیق و قابل اتکا را در سراسر کشور ارایه دهد؛ برخی از این فرایندها در ادامه بررسی می‌شوند.

لجستیک هوشمند روزانه در خدمت ۱۲ میلیون مشتری
شرکت خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو (ایساکو) با تکیه بر زیرساخت لجستیک هوشمند، روزانه بیش از ۳۵۰ هزار قطعه یدکی اصل و استاندارد را برای بیش از ۱۲ میلیون دارنده محصولات ایران‌خودرو به سراسر کشور ارسال می‌کند. این عملیات از طریق ناوگان حمل شامل روزانه حدود ۳۰۰ دستگاه خودرو با ظرفیت‌های ۶ تا ۲۴ تن انجام می‌شود و هماهنگی مسیرها و بارگیری توسط سامانه‌ی اینترنتی و آنلاین حمل بار؛ مانند بارآگین صورت می‌گیرد. بارآگین اپلیکیشنی بومی برای مدیریت حمل قطعات از انبارهای ایساکو به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز است.

تنوع چشم‌گیر قطعات
روزانه بیش از ۲۴ هزار نوع قطعه یدکی پس از گردآوری و بسته‌بندی به شبکه گسترده نمایندگی‌ها منتقل می‌شود.

پوشش ۸۷ درصدی جمعیت کشور با شبکه‌ای سراسری
ایساکو در حال حاضر در ۲۷۲ شهرستان کشور نمایندگی فعال دارد و با ۵۷۹۰ جایگاه خدماتی در مساحت تعمیرگاهی بالغ بر ۱.۵ میلیون مترمربع، ۸۷ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. این مجموعه با تکیه بر ظرفیت ۶۶۳ نمایندگی، ۱۲۵۴ فروشگاه مجاز و ۱۷ هزار نیروی شاغل در نمایندگی‌ها، سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه را تامین و به‌صورت روزانه بیش از ۲۲ هزار خودرو را پذیرش می‌کند.

فن‌آوری در خدمت تجربه مشتری
در ادامه روند هوشمندسازی زنجیره خدمات پس‌ازفروش، «رسید الکترونیکی» نیز به‌عنوان یکی از ابزارهای دیجیتال در فرایند تحویل قطعات به نمایندگی‌ها پیاده‌سازی شده و اکنون به‌طور رسمی در حال بهره‌برداری است. این رسید دیجیتال، امکان ره‌گیری دقیق، ثبت منظم اطلاعات و کاهش خطاهای انسانی را فراهم کرده است. لجستیک هوشمند ایساکو همچنین با بهره‌گیری از فن‌آوری‌هایی؛ نظیر هوش مصنوعی، کلان‌داده و پلتفرم‌های دیجیتال، مسیر بهینه‌ای برای حمل، انبارش و توزیع قطعات یدکی طراحی کرده است؛ ساختاری که با هدف دسترسی سریع، دقیق و قابل اعتماد به خدمات شکل گرفته و در نهایت، نقش مهمی در ارتقای تجربه مشتری ایفا می‌کند./ایکوپرس

برچسب ها: ایران خودرو
ارسال نظرات
موضوعات روز