سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۴ - 2025 September 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ شهريور ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۸
مدیرعامل بیمه البرز در ادامه سفرهای استانی خود و پس از حضور در استان های قم و اراک، با کارکنان و شبکه فروش شعبه خرم آباد دیدار و گفت وگو کرد.
کد خبر: ۷۷۵۷۸

تیتر20- موسی رضایی در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران و شبکه فروش، بر نقش بی بدیل شبکه فروش در اعتمادسازی مشتریان و استمرار خوشنامی بیمه البرز تأکید کرد و گفت: «سرمایه اصلی بیمه البرز، نیروی انسانی و شبکه فروشی است که با تعهد و صداقت، پل ارتباطی میان شرکت و بیمه گذاران هستند.»

مدیرعامل بیمه البرز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به شرایط خاص خرم آباد، لزوم تدوین و اجرای استراتژی های فروش متناسب با فرهنگ، نیازها و ویژگی های اقتصادی و اجتماعی منطقه را مورد تأکید قرار داد و افزود: «بازار هر منطقه اقتضائات ویژه ای دارد و اگر استراتژی فروش با فرهنگ بومی و شرایط محلی تنظیم شود، هم رضایت مشتریان افزایش می یابد و هم زمینه رشد و توسعه شبکه فروش فراهم خواهد شد.»

وی خاطرنشان کرد: «بیمه البرز در مسیر خدمت رسانی به بیمه گذاران، ضمن پایبندی به اصول حرفه ای، از رقابت های غیر فنی و غیر اصولی پرهیز کرده و رقابت سالم در چارچوب قوانین و مقررات را ملاک عمل خود قرار می دهد.»

موسی رضایی در ادامه به توسعه خدمات آنلاین اشاره کرد و گفت: «بیمه البرز با بهره گیری از ظرفیت های نوین فناوری، خدمات آنلاین متنوعی را در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به بیمه گذاران و تقویت شبکه فروش عرضه کرده که تکمیل و گسترش آن به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان، با تأکید بر همبستگی مدیران و شبکه فروش در مسیر خدمت رسانی و نیز اهمیت تکریم ارباب رجوع، یادآور شد: «در تعالیم دینی ما همواره بر احترام به مشتری و خدمت صادقانه به مردم توصیه شده است و این اصل، خط مشی ماندگار بیمه البرز خواهد بود./روابط عمومی بیمه البرز

برچسب ها: بیمه البرز
ارسال نظرات
موضوعات روز