چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۴ - 2025 December 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ آذر ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۵
شرکت خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو(ایساکو)، با نزدیک شدن به زمان عرضه سه خودروی هیبریدی سفیر، شوال۲ و انووی به بازار، فرایند آموزش تخصصی تعمیرات و ارایه خدمات پس از فروش این محصولات را آغاز کرده است. این خودروها که به زودی راهی بازار خواهند شد، از فن‌آوری‌های نوین قوای محرکه هیبریدی بهره می‌برند و ایساکو با برنامه‌ریزی جامع و همکاری واحدهای مختلف شرکت، آمادگی کاملی برای ارایه خدمات پس‌ازفروش به این محصولات خواهد داشت.
کد خبر: ۷۸۸۴۹

تیتر20- معاون مهندسی و کیفیت شرکت ایساکو دراین باره گفت: با نزدیک شدن به زمان عرضه خودروهای هیبریدی سفیر، شوال۲ و انووی، اقدامات لازم برای تامین قطعات یدکی، تجهیز نمایندگی‌ها به ابزارهای تخصصی، تهیه مستندات فنی و آموزش نیروهای متخصص در دستور کار قرار گرفته است. هدف اصلی، ارایه خدمات استاندارد و به‌روز به مشتریان است تا تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از مالکیت این خودروهای پیشرفته فراهم شود.

 

محمدحسین محمدتقی‌زاده ادامه داد: این آموزش‌ها با بهره‌گیری از امکانات ۱۱ دفتر منطقه‌ای ایساکو در سراسر کشور کلید خورده و دفتر منطقه‌ای رشت، میزبان نخستین سمینار معرفی محصولات جدید ایران‌خودرو بوده است. 
 

در این سمینار که با حضور کارشناسان فنی نمایندگی‌های مجاز برگزار و جزییات ساختار فنی، فن‌آوری‌های هیبریدی، الزامات ایمنی ویژه، روش‌های عیب‌یابی پیشرفته و فرایندهای تعمیراتی استاندارد خودروهای سفیر، شوال و اینووی برای شرکت‌کنندگان تشریح شد.

 

وی تصریح کرد: در فازهای بعدی، آموزش‌های عملی و تخصصی به تعمیرکاران و امدادگران نمایندگی‌های منتخب در سراسر کشور ارایه خواهد شد و این دانش به تدریج تمامی شبکه نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو را پوشش خواهد داد.

 

معاون ایساکو گفت: آموزش‌ها هم‌زمان با ارایه خدمات به این خودروها برای عارضه‌یابی، تعامل با استادکاران و کارکنان نمایندگی‌ها و دریافت نظرات آن‌ها ادامه خواهد یافت و طرح پی‌گیری رضایت‌مندی مشتریان (فالوآپ)، توسط معاونت خدمات پس‌ازفروش ایساکو، مانند سایر محصولات، برای این خودروها نیز اجرا می‌شود تا کیفیت خدمات تضمین شود.

 

محمدتقی‌زاده ابراز امیدواری کرد: ایساکو با تمرکز مستمر بر توسعه دانش فنی شبکه خدمات خود، پاسخ‌گوی کامل نیازهای دارندگان خودروهای هیبریدی جدید باشد و گامی موثر در جهت افزایش اعتماد و رضایت مشتریان بردارد.

 

پس از تجاری‌سازی این خودروها و ورود به بازار، نمایندگی‌های منتخب ارایه خدمات در وب‌سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir اعلام خواهند شد./ایکوپرس

ارسال نظرات
موضوعات روز