پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
گروه خودروسازی سایپا در دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها و بر اساس رای هیات دوران توانست لوح روابط عمومی برتر را در دو رشته اطلاع رسانی و پژوهش ارتباطی به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۱۱۶
تیتر20 - دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با هدف تغییر برای پیشرفت در امور روابط عمومی با حضور روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان محیط زیست، سازمان ملی استاندارد ایران، صنایع و معادن تهران، شرکت سایپا، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان و جمعی از شرکت های فعال در حوزه روابط عمومی، در رشته های پژوهش ارتباطی، رشته مدیریت راهبردی، رشته خلاقیت و نوآوری، رشته ارتباطات الکترونیک و رشته اطلاع رسانی برگزار شد.
بر اساس این گزارش گروه سایپا توانست به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده در صنعت خودرو در کنار معرفی مسئولیت های اجتماعی و براساس رای هیات داوران لوح برتر این سمپوزیوم را به خود اختصاص دهد.
سایپا با هدف تغییر برای پیشرفت در امور روابط عمومی به عنوان تنها شرکت خودروسازی در زمینه های اطلاع رسانی و پژوهش ارتباطی توانست لوح برتر روابط عمومی را در این دوره دریافت کند.
گفتنی است دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به مدت دو روز و با حضور جمعی از متخصصان علوم ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و خارجی در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد./سایپا نیوز