جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
چالش های خدمات پس از فروش، راهکارهای خلاقانه و نوآورانه در ارایه خدمات بهتر به مشتریان محصولات ایران خودرو از برنامه های این گارگاه یک روزه بود.
کد خبر: ۱۰۶۱۰
برگزاری کارگاه "هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش"

تیتر 20 - کارگاه "هم‌اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش" با حضور مدیر ارشد و مدیران میانی شرکت "ایساکو" در محل سالن همایش‌"ملل" هتل هویزه برگزار شد.
سرفصل هایی چون چالش های خدمات پس از فروش، راهکارهای خلاقانه و نوآورانه در ارایه خدمات بهتر به مشتریان محصولات ایران خودرو از جمله برنامه های این کارگاه یک روزه بود.

ارسال نظرات
موضوعات روز