پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمپین «کاروان مهر» را در دو فاز اجرا می کند. در فاز نخست اجرای این کمپین کامیونت های حاوی وسائل گرمایشی این شرکت راهی مناطق محروم کشور شد.
کد خبر: ۱۸۰۹۸
تیتر 20 - این شرکت همزمان با بازگشایی مدارس و ایام عزاداری سالار شهیدان، با مشارکت کارکنان و شبکه خدمات و نمایندگی های خود، تعدادی وسیله گرمایشی به مدارس مناطق سردسیر کشور ارسال کرد.
در کمپین کاروان مهر چندین دستگاه وسیله گرمایشی در اختیار مدارس کم بهره از امکانات به خصوص استانهای سردسیر، قرار خواهد گرفت. اجرای فاز اول این طرح در ماه محرم و فاز دوم آن در ایام اربعین حسینی برنامهریزی شده است.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو همزمان با اعزام این کاروان گفت: اجرای کمپین کاروان مهر در شرکت ایساکو در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت صورت گرفته است.
سیدرضا حسینی اظهار داشت: همزمان شدن اجرای این کمپین با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان، به برکت این اقدام خواهد افزود و ان شاالله فاز دوم این کمپین را نیز در اربعین شهادت امام حسین (ع) اجرا خواهیم کرد.
گفتنی است، اولین محموله این کمپین امروز سه شنبه، 11 مهرماه همزمان با سومین روز شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به مقصد ارسال شد./روابط عمومی ایساکو