پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
مدیرعامل این شركت بههمراه مدیران، با هدف نظارت و ارزیابی نحوه خدمترسانی و بررسی گلوگاههای این حوزه، هفته گذشته به استانهای مختلف کشور سفر کرده و از نزديك در جریان دغدغههای مشتريان و نمایندگیها قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۹۰۰۶
تیتر20 - مدیرعامل این شركت بههمراه مدیران، با هدف نظارت و ارزیابی نحوه خدمترسانی و بررسی گلوگاههای این حوزه، هفته گذشته به استانهای مختلف کشور سفر کرده و از نزديك در جریان دغدغههای مشتريان و نمایندگیها قرار گرفتند.
سیدرضا حسینی، در روند اين بازديدها که با افزایش حجم سفرهای تابستانی هموطنان همزمان بود، نخست به استان ايلام سفر كرد و در نمایندگیهای ایران خودرو در شهرهای ایلام، مهران و پایانه مرزی، حاضر شد و با مسولان استانی جهت اجرای طرح اربعین جلسات هماهنگی برگزار کرد. سپس مديران اين شركت به صورت سر زده به شهرهای گرگان، ارومیه و اردبیل سفر کردند و نمایندگیهای مجاز این شهرها را مورد بازدید قرار دادند.
در پایان بازدید از هر شهر نیز حسینی طی جلساتی صمیمانه، توصیههای ویژهای به مدیران نمایندگیها در خصوص ارائه خدمات مناسب به هموطنان داشت و یادآور شد، در شرایط خاص اقتصادی فعلی، سطح ارایه خدمات باید بیش از گذشته، ارمغانآور آسایش برای مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو باشد.
سیدرضا حسینی، مدیر عامل ایساکو در جلسه جمعبندی این سفرها گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما در شرکت ایساکو است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان میدانیم، به همین دلیل علاوه بر سامانه پاسخگویی ایرانخودرو و واحد بازرسی و ارتباط با مشتریان ایساکو، کارگروههای ویژهای نیز، برای انعکاس نظرات و گزارشهای مردمی به حوزه مدیریت در این شرکت وجود دارد.
وی افزود: علاوه بر کانالهای ارتباطی موجود برای برقراری ارتباط با صاحبان امتیاز نمایندگیها، به دلیل گستردگی شبکه خدماتی ایساکو در سراسر کشور، نظارت حضوری و تعامل با مشتریان نیز ضروری به نظر میرسید، به همین جهت، این بازدیدها طراحی و تدارک دیده شد.
وی در پایان تشریح کرد: این سفرها، در ایام تعطیل و اوج سفرهای هموطنان، برنامهریزی و اجرا شد و طی آنها مشکلات مشتریان، در خصوص موارد مختلف از جمله تامين قطعات و ايرادات خودرو شنيده شد و سياستهاي لازم براي كاهش این موارد بهكار بسته شد و هم اکنون نیز با دریافت این بازخوردها، در حال پیشبینی، و ایجاد فرآیندهایی هستیم که باعث تسهیل بیشتر در ارائه خدمات میشود./ارتباطات شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو