جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
سومین سفر نظارتی همزمان با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی؛
مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده‌اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.
کد خبر: ۳۶۴۵۸
تیتر20 - مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده‌اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.


در این بازدید مهندس سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به همراه تیمی از مدیران این مجموعه ضمن بازدید از امدادرسانی‌های جاده‌ای این شرکت، در مسیر تهران به مازندران، از نمایندگی‌های ۳۳۰۷، ۳۳۱۵، ۳۳۴۳، ۳۳۶۲، ۳۳۳۰ واقع در شهر بابل بازدید و بر حسن اجرای خدمات نظارت کرد.

حسینی در حاشیه این بازدیدها، با تکیه بر این موضوع که هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات و در پی آن کسب حداکثر رضایت مشتریان است گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ارزیابی شرکت ISQI در سال جاری موفق به کسب بالاترین امتیاز در این حوزه شد و برای دهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش در سطح کشور را از آنِ خود کرد. در ارزیابی مذکور، زیرشاخص‌های مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد‌ و ۳۵درصد نمره کل به دست آمده در این ارزیابی مربوط به رضایت‌مندی مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها به عنوان ذینفعان مجموعه است.

وی در ادامه افزود: شرکت خدمات پس از فرو‌ش ایران‌خودرو، در همه شاخص‌های رضایت مستقیم مشتریان، رضایت نمایندگی‌ها و بررسی اثربخشی اجرای فرآیندهای ارزیابی، رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد و در مقایسه کلی این امتیاز نسبت به سال گذشته ۶٫۸ درصد رشد داشته است.

حسینی‌ ضمن بازدید از نمایندگی های استان مازندران، از انتظارات خود در خصوص تلاش و همدلی روزافزون همکاران شبکه خدمات برای افزایش رضایت مشتریان گفت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی بیش از پیش همکاران، نظارت‌ها و اقداماتی که باعث بهبود زیرساخت‌ها و فرآیندها می‌شود، همچنان بتوانیم آثار تحریم را پشت سر گذاشته و در سال آتی شاهد کسب بهترین امتیاز، نسبت به همه سنوات در این حوزه باشیم./ایساکو

 
ارسال نظرات
موضوعات روز