شجاع دراینبار گفت: با وجود کرونا شاید 30 الی 40 درصد اقتصاد دنیا افت کند اما بر این اقتصاد کهنه، میتوان اقتصاد بزرگتری ساخت.
او تصریح کرد: از آنجا که حوزه مد و لباس و صنعت نساجی در سالهای اخیر نقشی مؤثر در اقتصاد کشور ایفا کرده و البته بخش عمدهای از فعالیتهای مزونداران و مؤسسات از بستر شبکههای اجتماعی و فضای مجازی پیش میرود، این پوسترها میتواند گویای برخی تحلیلها درباره ادامه روند فعالیتها باشد.
این مدرس مدیریت بازاریابی و برندسازی اذعان داشت: به نظر میرسد بر اساس نکات مدرج در این تصاویر، هرچند شیوع ویروس کرونا سبب شد اقتصاد جهان بهیکباره فلج شود اما درسهایی به دنبال داشت که میتوان از این پس برای احیا و چهبسا افزایش سرعت رشد اقتصادی از آن بهره برد.
شجاع در خاتمه گفت: شاید کرونا خانههای کلنگی کسب و کارها و اقتصاد آفتزده دنیا را به هم زد اما بر اساس برخی پروتکلها میتوان امیدوار بود تا در آینده اقتصاد جدیدی در تمامی عرصهها ازجمله مد و لباس رویش کند./هنرآنلاین