پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
یک برند جوان در جمع برندهای بزرگ فروشگاه های زنجیره ای تخفیف محور کشور قرار گرفته است و به عنوان یکی از قطب های جدید خرده فروشی کشور شناخته می شود.
کد خبر: ۶۴۰۶۰
تیتر20 - در سال های گذشته رقابت میان فروشگاه های زنجیره ای از نوع به اصطلاح تخفیفی در بعد کمی روز به روز در حال افزایش بوده است.
هر چند در یکی دوسال سال اخیر روند شتابان برخی از برندهای فروشگاه های زنجیره ای متوقف شد اما به نظر می رسد با رویکرد اصلاح ساختار اقتصادی و بازنگری دررویه ها وحذف واضافه شعب کماکان قصد دارند در زیست بوم خرده فروشی کشور نقش آفرین باشند.
در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیش از 3 هزار فروشگاه فعال در سراسر کشور بزرگترین خرده فروشی سازمان یافته کشور محسوب می شود.
بعد از افق کوروش، برند های رفاه ، جانبو، و هفت جزو بزرگترین شبکه های فروشگاهی کشور به حساب می آیند.
اما این در حالی است که در فاصله زمانی کوتاهی برند فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت که متعلق به شرکت فروشگاههای زنجیرهای سرزمین خرید است توانسته فروشگاههای خود را در سراسر کشور گسترش دهد.
فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت که از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است تاکنون بیش از 1000 فروشگاه در 30 استان کشور را به بهره برداری رسانده است.
اکنون این برند جوان در جمع برندهای بزرگ فروشگاه های زنجیره ای تخفیف محور کشور قرار گرفته است و به عنوان یکی از قطب های جدید خرده فروشی شناخته می شود.