جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
غلامرضا فتحعلی در سفر به منطقه خراسان:
مدیرعامل بانک سینا گفت: با اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار بانک در سال جاری، شاهد رشد 33 درصدی منابع هستیم و این روند مثبت را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۷۵۳۲

تیتر۲۰-  غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در سفر یک‌روزه به منطقه خراسان در نشست با رؤسای شعب این منطقه، ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث و تقارن آن با دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا با هدف پیشبرد مطلوب اهداف بانک و با محوریت دو موضوع اساسی «توسعه خطوط کسب‌وکار» و «توسعه بانکداری دیجیتال» تدوین شد تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدون، انواع خدمات مالی و بانکی به گروه‌های هدف ارائه شود.
وی تصریح کرد: با این رویکرد، با تغییر وضعیت شعب، بخش عمده‌ای از خدمات مالی و بانکی از طریق بانکداری دیجیتال ارائه خواهد شد و شعب بانک به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجاد سوپرمارکت مالی حرکت می‌کند.
فتحعلی تأکید کرد: در این طرح به موضوعاتی همچون اصلاح زیرساخت‌ها از حیث توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد بستر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، توجه ویژه شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود نظام بازاریابی را پیشران طرح تحول بانک دانست و گفت: ارتباط و تعامل با مشتریان و بازاریابی صحیح در شعب باید در دستور کار کلیه کارکنان برای جذب بیشتر منابع و بهبود وضعیت نقدینگی باشد.
وی، پیرامون رشد و توسعه نظام بازاریابی در نگاه مدیران صف و ستاد، اظهار داشت: امر بازاریابی محدود به اداره امور بازاریابی و کارشناسان این حوزه نیست؛ بلکه همه کارکنان اعم از مدیران و معاونان باید بازاریاب محصولات و خدمات بانک باشند.
مدیرعامل بانک سینا بیان کرد: نحوه ارائه خدمات و سرویس‌های بانکی در شعب می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی در نظام بانکی، در جلب رضایت مشتری و تجهیز بهینه منابع عمل کند.
به گفته فتحعلی، در نظام بازاریابی بانک سینا، تسهیلات و ارائه خدمات به مشتریان، بر اساس نوع محصولات به گروه‌های هدف مشخص شده و شخصی‌سازی محصولات متناسب با نیازهای مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک سینا افزود: این بانک با برخورداری از نیروهای متخصص و با ارائه محصولات شخصی‌سازی‌شده با نیاز مشتری، توانسته عملکرد مطلوبی را رقم بزند و موفقیت‌ها و دستاوردهای به‌دست‌آمده، محصول یک کار تیمی و حاصل تلاش همه کارکنان در تمام سطوح است.
وی در همین خصوص افزود: بانک سینا در راستای تحقق اهداف و انجام عملیات بانکی توانست در سال جاری در حوزه جذب منابع نسبت به سال قبل 33 درصد رشد منابع داشته باشد و با 145 درصد پوشش بودجه، سود خوبی به سهامداران خود برساند.
فتحعلی با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه ارزی در کسب درآمدهای غیر مشاع گفت: باید در کنار شعب ریالی، شعب ارزی هم توسعه یابد و با ارائه برنامه‌های عملیاتی، کسب درآمد بیشتری از محل ارائه خدماتی مانند اعتبار اسنادی و خدمات ارزی به دست آوریم.
گفتنی است در این سفر شعبه بلوار معلم و مجتمع آموزشی رفاهی خراسان توسط مدیرعامل بانک سینا افتتاح شد./روابط‌عمومی بانک سینا

ارسال نظرات
موضوعات روز