تیتر۲۰- در این مراسم که با حضور مدیران عامل دو مجموعه، اعضای هیأتمدیره بانک دی، معاونان و مدیران ارشد برگزار شد، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، امضای این تفاهمنامه را گامی در مسیر افزایش کیفیت خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و از مهمترین عوامل افزایش رضایتمندی خانواده معزز شهدا و ایثارگران دانست.
کریمی کلیدواژه اصلی ادیبات خدمترسانی در بانک و بیمه دی را «خانواده معزز شهدا» دانست و تأکید کرد: اهتمام کامل برای بهبود و گسترش خدمات به جامعه هدف بنیادشهید میان مدیران دو مجموعه بانک و بیمه دی وجود دارد و در آینده نزدیک شاهد درخشش بیشتر این دو مجموعه در خدمترسانی به مشتریان، جامعه هدف و کسب رضایت ذینفعان خواهیم بود./روابط عمومی بانک دی