تیتر20- ابوالفضل نجارزاده با حضور در شعبه نهضت سوادآموزی (شعبه سابق دکتر فاطمی بانک آینده)، شعبه میدان ولیعصر (شعبه سابق بلوار کشاورز بانک آینده) و شعبه بهجت آباد (شعبه هفت تیر بانک آینده) در تهران در ضمن قدردانی از فعالیت ها و کارمندان برخی از خدمات روسا و کار با شعبه در ارائه خدمات بهینه گفت و گو کرد.
وی همچنین از نزدیک در جریان روند فعالیتهای بخشهای مختلف این شعب قرار دارد و در ادامه با ارائه دستورات لازم برای نیازهای ارتباطی با مشتریان، توجه به آنها و اجرای کامل نیازهای تمرکز انجام میشود.
وی در جریان این بازدیدها در گفت وگو با روسا و کارکنان ضمن خوش آمد گویی به آنها با بیان این که اعتماد مردم سرمایه اصلی بانک ملی است، اظهار داشت: همه مدیران و کارمندان بانک باید پرشتاب و مستمر در مورد رضایتمندی و رفع نیازهای مشتریان مشتریان ایران باشند.
نجارزاده همچنین با توجه به انتقال کامل و حساب های بانک سابق آینده به بانک ملی ایران برای ارائه خدمات ارزی، ریالی و تقویت فعالیت های شعب برای حفظ و جذب منابع بیشتر تاکید کرد.
وی در این بازدیدها گفت: سرمایه انسانی متعهد و با انگیزه بانک سابق آینده بسیار مهم است و از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود استفاده خواهد شد.
بانک ملی ایران در ادامه مدیران بانک ملی ایران خواست تا با هماهنگی های لازم و برنامه ریزی دقیق و منسجم هر چه سریعتر دانش و نحوه عملکرد سامانه های بانکی را به بانک های سابق آینده منتقل کند.
این بازدیدها با طرح نظرات و خواسته های کارکنان این شعب و صدور حکم صادره به تمامی آنها از سوی دکتر نجار پایان یافتن.
گفتنی است، در جریان این بازدیدها حسین بهاری رئیس هیئت مدیره، حمید مومنی عضو هیئت عامل و معاون امور شعب، جواد بخشی از هیئت عامل و معاون پشتیبانی، حمید رضا مختاریان عضو هیئت عامل و معاون فناوری و شبکه ارتباطات و سایر مدیران ارشد بانک ملی ایران حضور دارند./روابط عمومی بانک ملی ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز