دوشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۴ - 2025 December 08
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ آذر ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۹
هفدهمین دوره بزرگ‌ترین آزمون مهارتی صنعت خودرو کشور، با هدف سنجش میزان دانش و مهارت کارکنان شبکه خدمات پس‌ازفروش و برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات، به همت شرکت ایساکو از ۱۶ تا ۲۶ آذر ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۷۱۰

تیتر20- معاون مهندسی و کیفیت ایساکو در این‌باره گفت: این آزمون با رویکرد پایش اثربخشی دوره‌های آموزشی، شناسایی نقاط قابل بهبود و معرفی برترین‌ها برای مسابقات مهارت، به‌صورت کامل الکترونیکی و غیرحضوری در محل بیش از ۶۷۰ نمایندگی مجاز ایران‌خودرو اجرا خواهد شد.
 

محمدحسین محمدتقی‌زاده در ادامه تشریح کرد: جامعه آزمون امسال شامل بیش از ۶۸۰۰ پست از گروه‌های مختلف ستادی و تعمیراتی نمایندگی‌هاست. مدیر خدمات پس‌ازفروش، کارشناس فنی و پذیرش، مسوول امور مشتریان، مسوول انبار، مکانیک، برق‌کار، جلوبندی‌کار و گازسوزکار گروه‌هایی هستند که در این آزمون شرکت می‌کنند.
 

وی افزود: طراحی سوالات با همکاری تیم‌های خبره آموزشی و مهندسی و با رعایت کامل محرمانگی انجام می‌شود و محتوای آزمون بر اساس مستندات فنی، استانداردهای تعمیراتی و شبیه‌سازی شرایط واقعی خدمت‌رسانی تدوین شده است.
 

تقی‌زاده همچنین گفت: برای حفظ امنیت و صحت فرایند آزمون، سامانه ثبت تصویر چهره و محدودیت‌های دسترسی سیستمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. واحدهای حراست، بازرسی، شبکه خدمات و فن‌آوری اطلاعات نیز در تمام مراحل نظارت مستمر خواهند داشت.
 

فرایند اطلاع‌رسانی از طریق انتشار اطلاعیه‌های آموزشی، ارسال پیامک، انتشار فیلم‌های راهنما و پی‌گیری دفاتر منطقه‌ای در حال انجام است تا تمامی کارکنان شبکه در زمان تعیین‌شده در آزمون شرکت کنند.
 

ایساکو بر این باور است که برگزاری این آزمون، علاوه بر سنجش سطح مهارت کارکنان، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات پس‌ازفروش، افزایش اعتماد شبکه و بهبود رضایت مشتریان ایفا می‌کند./یکوپرس

ارسال نظرات
موضوعات روز