يکشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۴ - 2025 December 21
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ آذر ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۴
در بیست و دومین دوره جشنواره روابط عمومی‌های برتر صورت گرفت؛
روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با عملکرد درخشان و نوآورانه طی یک سال گذشته، موفق به دریافت جایزه معتبر «روابط عمومی برتر» در بیست و دومین دوره جشنواره روابط عمومی‌های برتر ایران شد.
کد خبر: ۷۸۹۱۱

تیتر20- بیست و دومین دوره جشنواره روابط عمومی‌های برتر ایران با حضور روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌ها برگزار و از واحدهای برگزیده در عرصه اطلاع‌رسانی و تعامل اثربخش با ذی‌نفعان تجلیل به عمل آمد.

در این دوره، روابط عمومی ایمپاسکو موفق شد با تکیه بر برنامه‌ریزی‌های هدفمند، توسعه ارتباطات شفاف، تولید محتوای اثربخش و ارتقای تعامل با رسانه‌ها، عنوان «روابط عمومی برتر» را از آن خود کند.

این موفقیت نتیجه تلاش‌های پیوسته تیم روابط عمومی ایمپاسکو در مسیر ارتباط هوشمند و مسئولانه با جامعه و صنعت معدنی کشور است.

مهدی نجفی، مدیر روابط عمومی ایمپاسکو، ضمن ابراز خرسندی از کسب این افتخار ملی، این دستاورد را حاصل کار گروهی، مسئولیت‌پذیری و نگاه توسعه‌محور واحد روابط عمومی دانست و تاکید کرد: روابط عمومی امروز باید فراتر از اطلاع‌رسانی عمل کند و با رویکردی علمی و انسانی، نقش موثر خود را در تصمیم‌سازی و اعتمادسازی ایفا کند./روابط عمومی ایمپاسکو

ارسال نظرات
موضوعات روز