سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
علی علیپور مهاجم جوان و بسیار آماده این روزهای باشگاه پرسپولیس با شعاری که بر روی پیراهن خود به نمایش گذاشت، طعنه ای سخت و جالب به تمامی حواشی سازان این روزهای تیم خود زد!
کد خبر: ۲۲۴۴۸
تیتر 20- پرسپولیسی ها این روزها سخت درگیر حاشیه هایی شده اند که می تواند در آینده ای نزدیک برای آنها بسیار گران تمام شود، چرا که برخی افراد که امروز دیگر در باشگاه پرسپولیس حضور ندارند، با صحبت های زیان آور به دنبال آن هستند تا شرایط را برای این تیم دشوار نمایند!

سرخپوشان پایتخت بر سر آن ماجرا های تلخ و تاسف آور انتقال مهدی طارمی و همچنین شکایت باشگاه ریزه اسپور، متحمل محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالاتی شدند تا علاوه بر این محکوم به پرداخت جریمه نقدی نیز شوند تا این باشگاه در شرایطی بسیار بد قرار بگیرد.

بماند که دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری ایران، با رجب طیب اردوغان رایزنی هایی را صورت داد تا باشگاه ریزه اسپور از موضع خود کوتاه بیاید و پای مسائل فوتبالی را به سیاست کشاند تا ما نیز شرمنده رفتار زشت مدیران و برخی افراد باشگاه پرسپولیس شویم!

مهدی طارمی پس از جدایی قطعی اش از باشگیاه پرسپولیس و حضورش در باشگاه الغرافه، بالاخره لب به سخن گشود! به مانند اینکه او از قفس آزاد شده باشد و علیه پاسبانان خود اتهام وارد کند! رفتاری زشت و زننده که استاد بزرگ طارمی با حمله حتی به وکیل خود همه را مورد یک اتهام خاص قرار داد و برای باشگاهی که مدعی بود به آن تعصب دارد، دردسر های تازه ای ایجاد کرد تا تا رقبای سرخپوشان به دنبال تاثیر گرفتن از صحبت های طارمی، خواهان برخورد با پرسپولیس باشند!

در این روزهایی که هیچکس نه نان را می شناسد و نه نمکدان را، علی علیپور پسر شمالی پرسپولیس پس از جدایی مهدی طارمی به حدی فضا را تلطیف کرده است که هیچکس دیگر یادش نمی آید مهدی طارمی که بود و چه در زمانی در جمع این تیم حضور داشت! چرا که او به خوبی توانسته چه به لحاظ فنی و چه لحاظ شخصیتی خود را در ترکیب پرسپولیس به اثبات برساند و هواداران را شیفته خود کند!

علی علیپور در واکنش به تمامی حواشی که امثال مهدی طارمی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کردند و نمادی از عدم تعصب را به وجود آوردند، امروز پس از آنکه توانست باز هم برای سرخپوشان در لیگ برتر بدرخشد و در دیدار برابر پیکان تهران دبل نماید، پس از گل دوم خود با شادی جالب توجه اش طعنه ای بسیار سنگین به افراد منفور این روزهای سکو های تیمش زد!

او بر روی پیراهن خود اینگونه شعار نوشته بود: من عاشق پرسپولیس هستم! تا نشان داد غیرت و تعصب اش به این تیم ذاتی است و به هواداران امیدی تازه بدهد، چرا که این روزها هواداران پرسپولیس شدیدا از رفتار های مهدی طارمی دلگیر هستند، اما علیپور با رفتار فوق حرفه ای و تلاش بی وقفه خود نشان داد بازیکن حرفه ای که لیاقت پوشیدن پیراهن تیمش را داشته باشد چه کسی است!/فرتاک
ارسال نظرات
موضوعات روز