پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) با اتمامِ پروژه «یکپارچهسازی دسترسی به نقشههای الکتریکی» (IDEA) گام بلند دیگری در راستای تسریع ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان خود برداشت.
کد خبر: ۴۰۹۲۱
تیتر20- عبدالرضا امیدی ضمن اعلام این خبر در این خصوص گفت: نقشههای الکتریکی الفبای عیبیابی و ابزار مهم تعمیرکاران و کارشناسان فنی در خصوص برق انواع خودرو است و در این پروژه همکاران ما موفق شدند با ایجاد ارتباط سیستمی بین نقشههای الکتریکی و شماره شاسی هر خودرو، دسترسی تعمیرکاران به نقشه برقی خودروها را فراهم کنند.
معاون مهندسی و کیفیت ایساکو افزود: پیش از این، تعدد نقشههای شماتیک الکتریکی که حاصل تنوع محصولات تولیدی گروه صنعتی ایرانخودرو بود، گاها باعث بروز مشکلاتی برای تطبیق نقشه برق خودرو و عیبیابی و در نهایت طولانیتر شدن زمان تعمیرات و … میشد.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر کارشناسان فنی با وارد کردن شماره شاسی هر خودرو در سیستم جدید، به راحتی به نقشه الکتریکی آن دسترسی داشته و با سرعت، سهولت و اطمینان کامل به رفع عیوب برقی خودرو خواهند پرداخت.
امیدی در خصوص دستاوردهای این پروژه بزرگ به «کاهش زمان تعمیرات»، «کاهش تعویض اشتباه قطعات»، «افزایش دقت و سرعت عیبیابی» و «امکان افزایش ظرفیت پذیرش خودرو» در نمایندگیها اشاره کرد.
معاون ایساکو تشریح کرد: سیستم نوین، علاوه بر افزایش دقت و صحت عیبیابی، مسیر تشخیص و رفع ایرادات الکتریکی هر خودرو را به طور متوسط ۱۲ دقیقه کاهش میدهد و این پروژه با توجه به سهم تعمیرات الکتریکی در پذیرش نمایندگیها، سالانه حدود ۲۵۰هزار ساعت کاهش زمان تعمیرات و یا افزایش سهم پذیرش را در پی خواهد داشت.
وی در پایان گفت: اقدامات اصلاحی از این دست، با هدف تسریع و تسهیل خدمترسانی در مجموعه خدمات پس از فروش برنامهریزی و اجرایی میشود و امیدواریم بهبود فرآیندها و روالها، شرکت ایساکو را به شکل روزافزون به این مهم نزدیکتر کند.