پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
مدیرعامل امدادخودرو ایران هشدار داد
مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران نسبت به سوء‌استفاده امدادهای متفرقه، به مشتریان هشدار داد.
کد خبر: ۶۷۳۲۴

تیتر۲۰- سید عباس میرحسینی با اشاره به نزدیکی پایان سال و حضور بیشتر امدادهای متفرقه در شهرها و مسیرهای پرتردد و محورهای مواصلاتی، نسبت به سوء‌استفاده امدادهای متفرقه و احتمال آسیب‌ به جان و خودروهای هم‌وطنان هشدار داد.
به گزارش ارتباطات امدادخودرو ایران، طی تماس‌های مکرر هم‌وطنان به منظور پی‌گیری و شکایت از نحوه خدمات‌رسانی امدادهای متفرقه، مدیرعامل امدادخودرو ایران از همکاری این شرکت با ارگان‌ها و مراجع رسمی و قانونی به منظور شفاف‌سازی نحوه دریافت خدمات و فرآیند امدادرسانی خبر داد.
میرحسینی افزود: نداشتن تخصص کافی برای تعمیر خودرو، افزایش هزینه‌‌های تعمیراتی به دلیل نبود دانش فنی به روز، فروش قطعات فاقد کیفیت و استاندارد، پاسخ‌گو نبودن پس از ارایه خدمات، از معایب امدادخودروهای متفرقه است که مشتریان را با هزینه‌های هنگفت و بدون مرجع قانونی، بی‌پاسخ رها می‌کنند.  
مدیرعامل امدادخودرو ایران، حضور ناوگان امدادی در تمام طرح‌ها و رزمایش‌های پلیس راهور و همکاری با ارگان‌های خدمات‌رسانی را از اولویت‌های این شرکت اعلام کرد تا مشتریان با اطمینان خاطر، از خدمات ارایه شده استفاده کنند.
وی با بیان این که امدادگران متفرقه و فاقد مجوز در کنار کیفیت پایین خدمات، اطلاعات فنی اندکی از مسایل فنی خودرو دارند، تصریح کرد: گرانی خدمات و سوءاستفاده از امدادخواهان سبب رفتارهای مجرمانه توسط آنان شده که با مکاتبات و پی‌گیری قانونی این شرکت، رسیدگی به این موضوع  در دستور کار مراجع ذی‌صلاح قرار گرفته است.
میرحسینی تاکید کرد: در صورت بروز نقص فنی خودرو در هر ساعت از شبانه روز حتما با شماره امدادخودرو ایران(۰۹۶۴۴۰) تماس گرفته و کد پی‌گیری دریافت کنند چرا که بدون ثبت درخواست و دریافت کد پی‌گیری از سوی مشتریان، امکان ره‌گیری سابقه خدمت ارایه شده، قطعه تعویضی و صورت‌حساب ارسالی به مشتریان وجود ندارد.
گفتنی است، امدادهای متفرقه با حضور سرزده بدون ثبت اطلاعات، امکان پی‌گیری خدمت ارایه شده و هزینه دریافتی از مشتری را نمی‌دهند، ضمن آن که اغلب در تعمیرات از قطعات غیراصلی و گاه دست دوم استفاده می‌کنند که ضررهای جانی، جسمی و مالی را برای مشتریان در پی دارد.
شرکت امدادخودرو ایران با ارسال صورت‌حساب آنلاین طبق تعرفه‌های مصوب گروه صنعتی ایران خودرو و معرفی درگاه‌های مطمئن برای دریافت انواع خدمات خودرو در محل، خدمات ارایه شده این شرکت را تضمین و در صورت هرگونه نارضایتی پاسخ‌گوی مشتریان است.
 شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ وب‌سایت  www.۰۹۶۴۴۰.com و اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر، از جمله درگاه‌های ارایه خدمات خودرویی و پاسخ‌گویی به هم‌وطنان گرامی در هر ساعت از شبانه روز است./ایکوپرس

ارسال نظرات
موضوعات روز