يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
در نشست خبری معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو مطرح شد:
رادمنش: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ۱۰ هزار دستگاه ری را تولید و از نیمه دوم سال عرضه خواهد شد و از سال آینده محصولات جدیدی روی این پلتفرم به تولید خواهد رسید.
کد خبر: ۷۰۱۳۲

تیتر20 - مهدی رادمنش  معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در نشست خبری این شرکت با موضوع خودرو ری را از عرضه این خودرو در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: از هزارو ۱۳۰ قطعه به کار رفته در این خودرو هزار و ۱۰۰ قطعه که معادل ۶۹ درصد قطعات را شامل می شود، داخلی سازی شده و تنها ۳۰ قطعه به کار رفته در این خودرو وارداتی است.


 به گفته رادمنش ۳۰ قطعه وارداتی در زمینه مالتی مدیا و قطعات آپشن برق و الکترونیک است که براساس برنامه ریزی ها ظرف ۶ ماه تا یک سال آینده نیز داخلی سازی قطعات وارداتی افزایش خواهد یافت.


رادمنش از تولید ریرا برقی و دنا هیبرید از تابستان سال آینده خبر داد و افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال ۱۰ هزار دستگاه ری را تولید و از نیمه دوم سال عرضه خواهد شد و از سال آینده محصولات جدیدی روی این پلتفرم به تولید خواهد رسید.


معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از سرمایه گذاری ۴ همتی برای این پروژه خبر داد و تصریح کرد: خط تولید ری را توان تولید ۱۱۰ هزار دستگاه را دارد اما این میزان دستگاه خودرو به طور قطع تولید نمی شود بلکه روی این پلتفرم، محصولات بعدی تولید می شود.


رادمنش این پروژه را بزرگترین پروژه گروه صنعتی ایران خودرو در سالهای گذشته نامید و ادامه داد: در این پروژه تمامی شرکت‌های فنی،مهندسی و تولید کنار پروژه بودند و زحمات بسیاری کشیدند.


او افزود: ری را محصول جدید ایران خودرو به عنوان ایمن ترین و آپشنال ترین خودروی تولید داخل برای رقابت با کراس اوور های چینی وارد بازار می‌شود.


از آپشن های ری را می توان به نورپردازی داخلی ،صندلی های چرم و پارچه،فرمان چرم،roof back، مجهز به آی کانکت، دوربین 360، سیستم پارک جلو سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم پایش فشار باد، سنسور و دوربین دید عقب، قفل کودک ، ایزو فیکس، اخطار سرعت بالا، کیسه های سرنشینان جلو و جانبی ، ،فرمان برقی ،سیستم تهویه اتوماتیک،سیستم مالتی مدیا 12 اینچ،دارای9 بلندگو ، چراغ مه شکن جلو،قابلیت تنظیم ارتفاع نور،مجهز به چراغ حرکت در روز،چراغ خوش آمد گویی،آیینه داخلی الکتروکرومیک، آینه های برقی تاشو،آیینه های برقی جلو و عقب و… اشاره کرد.


او در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های ری را در ارتقا موتور این محصول است و پلتفرم برق و الکترونیک که توسط شرکت دانش بنیان جیتکو انجام شده است و یکی دیگر از امکانات اختصاصی ری را آن است که مشتری می‌تواند بصورت آنلاین یا خدمات پس از فروش و سامانه های امدادی توسط خودرو در ارتباط باشد و حتی می‌تواند درخواست دیاگ خودرو از راه دور نماید.

 

ارسال نظرات
موضوعات روز