پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - 2025 January 30
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
بانک سپه برای دومین سال متوالی در دومین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صداوسیما با شعار "آگهی-آگاهی" موفق به کسب عنوان برتر و دریافت تندیس نام تجاری شد.
کد خبر: ۷۴۰۶۳

تیتر۲۰- دومین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی سازمان صداوسیما با شعار "آگهی-آگاهی" روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه با حضور رئیس و مدیران ارشد صداوسیما، کسب و کارهای فعال در حوزه های صنعت، خدمات، فناوری و اطلاعات و ارتباطات در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد و بانک سپه رتبه برتر جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صداوسیما را کسب کرد.

در این جشنواره دکتر مصطفی پرتوافکنان، عضو هیئت مدیره و رئیس شورای عالی تبلیغات بانک سپه، تندیس و لوح تقدیر جشنواره را از رئیس سازمان صداوسیما دریافت کرد.

موفقیت بانک سپه در این دوره برای تبلیغات مبتکرانه‌اش در زمینه تیزر قرض‌الحسنه عنوان شد که توانسته است مخاطبان را به خوبی جذب کند و پیامی را به جامعه منتقل نماید.

در این رویداد ضمن تقدیر از برگزیدگان در بخش‌های مختلف رقابتی جشنواره، هشت سمینار تخصصی با محوریت محتوا، هوش مصنوعی و تبلیغات توسط متخصصان صنعت تبلیغات ارائه شد.

در بخش جنبی این جشنواره، نمایشگاه تخصصی صنعت تبلیغات با حضور بزرگترین مجموعه‌های تبلیغاتی برگزار شد.

برچسب ها: بانک سپه بانک
ارسال نظرات
موضوعات روز