شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 2025 May 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۹
ایساکو چهارمین سال پیاپی در صدر ارزیابی وزارت صمت
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) گزارشی از وضعیت و عملکرد شبکه خدمات پس از فروش خود ارایه داد که نشان‌دهنده رشد چشم‌گیر، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش رضایت مشتریان در سال‌های اخیر است.
کد خبر: ۷۵۹۳۷

تیتر20- در پی تغییرات مدیریتی گروه صنعتی ایران‌خودرو در بهمن ۱۴۰۳، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در حوزه امداد نوروزی و در بزرگ‌ترین ماراتن خدمات خودرویی کشور، خدمات متفاوت و ملموسی را به مشتریان ارایه داد؛ به‌طوری‌که ۹۰ درصد خودروهای پذیرش‌شده در این ایام، در بازه زمانی یک روزه خدمات مورد نیاز را دریافت و ترخیص شده‌اند.
بر اساس آخرین گزارش ایساکو، این شبکه خدمات با بیش از ۶۶۰ نمایندگی مجاز، ۱۵۲۳ ناوگان امدادی و بیش از ۱۳ هزار نیروی متخصص، بزرگ‌ترین ساختار خدمت‌رسانی در صنعت خودرو کشور را شکل داده است.


توسعه خدمات و ظرفیت‌های لجستیکی
ایران‌خودرو با پوشش ۸۷ درصدی جمعیت کشور، ظرفیت پذیرش روزانه بیش از ۲۲ هزار خودرو را دارد. یکی از نقاط قوت این شرکت، توان لجستیکی بالا است؛ به‌طوری که انبارهای ایساکو با مساحت بالغ بر ۱۸ هکتار، توان مدیریت بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه را در سال دارند. این شرکت همچنین، با بهینه‌سازی فرآیندهای حمل‌ونقل و مدیریت هوشمند زنجیره تامین، توانسته سرعت تامین قطعات یدکی را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد.  


توسعه جایگاه‌های خدماتی
طبق آمار منتشرشده، تعداد جایگاه‌های فعال در شبکه خدمات پس از فروش طی سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته و به ۵۶۵۳ مرکز رسیده است.
این روند توسعه، تاثیر مستقیمی بر کاهش زمان انتظار مشتریان داشته است؛ به‌گونه‌ای که ۹۰ درصد از خودروهای پذیرش شده طی یک روز ترخیص شده‌اند. این پیشرفت با اجرای سیستم‌های جدید مدیریت صف، افزایش تعداد تکنیسین‌های حرفه‌ای و بهبود زیرساخت‌های فنی محقق شده است.


شاخص‌های رضایت مشتریان 
شرکت ایساکو توانسته طی ۱۵ دوره متوالی، رتبه نخست ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه خدمات پس از فروش را کسب کند. همچنین، میزان رضایت مشتریان (CSI) در سال ۱۴۰۳ به ۸۱۶ امتیاز رسیده است که بالاترین سطح رضایت ثبت‌شده تاکنون محسوب می‌شود. این میزان رضایت به دلیل افزایش دقت در ارایه خدمات، کاهش زمان انتظار، بهبود ارتباط با مشتری و افزایش پوشش امداد جاده‌ای بوده است. شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو در فروردین امسال به ۸۳۱ رسیده که نشان‌دهنده موفقیت‌آمیز بودن طرح امداد نوروزی امسال بوده است.
افزایش رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه ایساکو بر اساس نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شاخص رضایت مشتریان از خدمات ایساکو از عدد ۷۸۸ در سال ۱۴۰۰ به ۸۱۶ در اسفند ۱۴۰۳ رسیده است. همان‌طور که عنوان شد شاخص رضابت مشتریان در فروردین امسال و هم‌زمان با جاری‌سازی رویکرد‌های جدید مدیریتی ایران‌خودرو با محوریت مشتریان، به عدد ۸۳۱ رسیده است.
ایران‌خودرو با تکیه بر زیرساخت‌های فنی، منابع انسانی توانمند و سازوکارهای تحلیلی، گام بلندی در جهت ارتقای تجربه مشتری و تقویت اعتماد عمومی برداشته است؛ مسیری که به نظر می‌رسد در سال‌های آینده نیز با قدرت ادامه خواهد یافت./ایکوپرس

ارسال نظرات
موضوعات روز