پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
شركت جامه پوش آرا که به اختصار JPA نیز خوانده میشود، تحت عنوان تولیدی برادران فخار فعالیتهای خود را در اول اردیبهشت 1361 آغاز کرد و از آن زمان در صنعت پوشاک ایران به یکی از فعالان جدی تبدیل و در نهایت توانست در سال 1375 زميني واقع در شهرك صنعتي سپهر نظر آباد را خریداری و در اردیبهشت 76 رسما این شرکت و برند JPA را بنیانگذاری کند.
کد خبر: ۸۹۷۴
تیتر20 - برند پوشاک «جامه پوش آرا» که از حدود 35 سال پیش در بازار و صنعت پوشاک ایران فعالیت میکند، اخیرا موفق به دریافت یک جایزه بین المللی در حوزه فعالیت خود شده و علاوه بر این مدیران این برند تلاش دارند تعاملات بینالمللی را در زمینه لباس ورزشی، با جدیت تمام دنبال کنند.
شركت جامه پوش آرا که به اختصار JPA نیز خوانده میشود، تحت عنوان تولیدی برادران فخار فعالیتهای خود را در اول اردیبهشت 1361 آغاز کرد و از آن زمان در صنعت پوشاک ایران به یکی از فعالان جدی تبدیل و در نهایت توانست در سال 1375 زميني واقع در شهرك صنعتي سپهر نظر آباد را خریداری و در اردیبهشت 76 رسما این شرکت و برند JPA را بنیانگذاری کند.
این شرکت که در حال حاضر قریب به 150 نفر رسما در آن مشغول به فعالیت هستند چندین طرح توسعه را در دست اقدام دارد که توسعه بازار بینالمللی صنایع پوشاک ایران در حوزه لباس ورزشی بخشی از چشم اندازیهای پیش روی آن است و در این زمینه بازدیدهایی توسط یک هیات اروپایی جهت توسعه همکاری ها در دو بخش تولید و توزیع پوشاک ورزشی انجام شده است.
به نظر میرسد برای توسعه همه جانبه اقتصاد کشور و رسیدن به رشد اقتصادی واقعی در سالهای آینده و کسب توان رقابتی با سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه، فعالیتهای برندهایی که در حوزه داخلی توان و پتانسیلهای قابل ملاحظهای دارند بسیار مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرند.
برای مثال در صنعت پوشاک منطقه، کشوری مانند ترکیه در مدت نه چندان بلندی توانست با تمرکز بر ظرفیتهای خود و موقعیتشناسی در خصوص بازارهای خالی و پنهان منطقه (که در سالهای طولانی بازار ایران نیز از جمله این بازارهای پنهان بود)، به دستاوردهای بزرگی رسیده و رشد اقتصادی خود را بسیار بالا برده و در صنعت نساجی به یکی از فعالان جدی بدل شود.
بدیهی است که برای حضور مقتدرانه یک کشور در زمینه صنعتی خاص از جمله پوشاک، نهادهای دولتی اقدام کننده نیستد.
در واقع این بخش خصوصی و شرکتها و برندهای بزرگ و کوچک کشور هستند که با حمایتهای دولتی میتوانند شکوفایی را به یک کشور بازگردانند.
با این اوصاف لازم است نهادهای متولی دولتی از برندهایی که در حوزه صنعت پوشاک قابلیتهای خوبی را به دست آورده و موفقیتهای بین الملی را نیز کسب میکنند، حمایتهای جدی به عمل آورند.