پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
از نظر امکانات و آپشن، کفه ترازو به سود نیسان ایکستریل سنگینی میکند. این در حالی است که هوندا CRV از سیستم تعلیق نرمتری بهره میبرد که برای یک شاسیبلند شاید یک حسن باشد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷
تیتر 20 - نیسان ایکستریل یک تازهوارد در بازار ایران است که به کلاس شلوغی پا گذاشته است. هوندا CRV یکی از رقبای آن است. هوندا CRV حدود یک سال است که در بازار ایران حضور دارد. با این حال آنطور که مثلا هوندا سیویک اسم و رسمی برای خود به پا کرده، معروف نشده است. هوندا CRV با موتوری پرحجمتر والبته قویتر در بازار حضور دارد. هر دو خودرو ظاهری زیبا دارند و البته خودروهای با کیفیت و کم استهلاکی در دنیا به حساب میآیند. هر دو خودرو از نظر خدمات پس از فروش هنوز گستردگی لازم را ندارند و در خارج از پایتخت تقریبا پیدا کردن قطعه برای آنها ناممکن است. هر دو خودرو قیمتهای بالای 200 میلیون تومان را تجربه میکنند. از نظر امکانات و آپشن کفه ترازو به سود نیسان ایکستریل سنگینی میکند. این در حالی است که هوندا CRV از سیستم تعلیق نرمتری بهره میبرد که برای یک شاسیبلند شاید یک حسن باشد. از نظر طراحی هر دو شرکت کار خود را به خوبی انجام دادهاند. با این حال میتوان گفت درون کابین نیسان حس لوکس بودن بیشتری القا میکند. در حالی که صندلیهای هوندا CRV مبلهتر و زیباتر هستند. بازار دست دوم هوندا CRV به مانند دیگر اعضای خانواده هوندا نیست. ایکستریل هم که تازهوارد است و هنوز زود است در مورد بازار دست دوم آن قضاوت کنیم.