
افق کوروش، چگونه به بازیگر بیرقیب در شطرنج خردهفروشی تبدیل شد؟
افق کوروش، برخلاف بسیاری از رقبا، رشد خود را بر اساس مدل گسترش حسابشده و الگومحور بنا کرده است. ایجاد بیش از ۱۰۰۰ شعبه در یک سال، بدون کاهش کیفیت خدمات، مستلزم وجود سیستم دقیق برای تحلیل نیازهای منطقهای، سنجش پتانسیل بازار و مدیریت منابع است. این توسعه پرشتاب شعب، نه تنها به گسترش جغرافیایی این برند انجامیده، بلکه به افزایش قدرت چانهزنی در تأمین کالا، اجاره فضاها و حتی تعامل با نهادهای محلی و ملی، کمک کرده است.